tisdag 16 september 2008

Världens sämsta beslutsångest

Sitter här på grafisk *as usual* och funderar på om jag ska klippa mina naglar senare eller inte. Låter kul, aight?
Jag vill ha ganska långa naglar, men det finns två stycken nackdelar med det.
1. Mitt högra pekfingersnagel brukar jämt gå sönder på något vis, så på det sättet verkar det ganska meningslöst att spara naglarna och göra dom fina, när jag ändå måste klippa av dom snart tack vare denna nagel.
2. Mitt så kallade "fuck-you-fingersnagel" är mycket bredare än de andra naglarna. Visst, jag kan säkerligen fila till dom och sen VOILA så blir det hett. Men jag är inte bra på naglar at all, så det kommer ta år innan jag får till det.

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska måla dom svarta :*
Jag har haft vitt så jäkla länge så jag står inte ut längre x'D Plus att det är hur utnött som helst.

Jag känner att det här inlägget är meningslöst, men vi hade rast och jag hade tråkigt.
Jag slutar som sagt 12.20 så det är ju inte så lång tid kvar. Jag kommer förhoppningsvis skriva ett till inlägg senare idag/ikväll, och vi alla får hoppas att det inlägget blir mer intressant. Nu ska jag återgå till kunskapsbilden! CIAO!

Inga kommentarer: