tisdag 9 september 2008

Grafisk.. igen

Ännu en gång sitter jag här på grafisk och blir sur över mitt misslyckande av att göra en kunskapsbild av tryckprocessen. Det går rent av åt pipsvängen och det ser ut som nå himla.. monster som en ett åring har gjort.

Jaja, jag ska sluta klaga, för hur kul är det att läsa sånt på en skala?
Jag kan skriva lite om vad som hände igår efter skolan.

Efter skolan gick jag på stan med Angelika och Malin en snabbis för att köpa present till papi, som jag säkerligen skrev i förra inlägget. Jag köpte en cocktail-bok i brist på fantasi. Efter det så drog vi hem och efter maten så träffades jag och Angelika igen. Vi gjorde inte så mycket, vi satte oss på gungorna och pratade om allt möjligt. Efter ett tag blev det svinkallt så vi drog hem till Malin som satt och pluggade matte. Medan Malin pluggade och Angelika städade i Malins hyllor så satt jag och funderade vad jag ville att Malin skulle ha på sig till våran fotouppgift som vi ska börja med i slutet av veckan, om jag inte minns fel vill säga. Ja, när Malin äntligen blev klar var det dags att dra hem för våran del.

Idag så fyller min älskade papi år! Grattis fett mycket ma' man <3
Dock så ska vi fira honom och mig på fredag, så det blir ingen tårta idag. Jag som varit så himla pepp! jaja, "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" som det sägs. Nu fick jag värsta flashback'en av när vi stod och väntade på att The used skulle äntra scenen, för det var just den meningen som jag yttrade ett antal gånger innan dom äntligen kom.

Jaja, nu kommer jag inte på något att skriva om. För den delen så är det ingenting alls som snurrar runt i skallen på mig just nu, förutom the used- blue and yellow. Nu är det tio minuter kvar av lektionen så jag ska väl återgå till att försöka fixa till min "älskade" uppgift. CIAO!

(Btw, så här det skiten ut nu. Don't laugh (a))

Inga kommentarer: