fredag 19 september 2008

Fredag 19 september

Då var det ett tag sedan jag skrev igen.
Vad har hänt sedan sist må tro?
Jag kommer inte ens ihåg när det var jag skrev sist, och jag orkar inte kolla upp det heller. Men i alla fall så kan jag dra det viktigaste lite snabbt.

Onsdag: Då var jag med Angelika och Malin på kvällen. Kommer dock inte ihåg vad vi gjorde. Förmodligen så gungade vi, eftersom vi gör det nästan jämt x'D

Torsdag: Då var det först och främst skola. Tror inget speciellt hände på skolan. Efter det så träffade jag Sandra på stan. Vi gick runt i affärerna och jag köpte två strumpbyxor och en hårspray. Sen gick vi till Kebab city och käkade chicken bits med strips. Asgott! Efter det så gick vi på affärn' och köpte naturgodis och dricka, drog hem till Sandra och myste.

Fredag: Skola, som alltid, och efter det så gick jag på stan med Malin ett tag eftersom vi skulle göra en intervju med en som jobbar med Polarna klockan 16.00
Det var faktiskt ganska intressant det han sa :) Efter det så drog jag hem och efter ett tag kom Gun och Swen och firade mig. Fick pengar :*

Ja, sedan dess har jag suttit här. Väldigt roligt inlägg må jag säga! x'D
Jag måste verkligen komma på något bättre att skriva om.

Inga kommentarer: