fredag 12 september 2008

Helgen

Jag känner att jag blivit urusel på att hålla igång bloggen.
Det är väl mestadels för att det är skola på dagtid, och på kvällarna så har man annat för sig eller helt enkelt inte orkar komma på något att skriva om.

Ja, i alla fall så är det fredag idag. Jäkligt skönt må jag säga!
Den här helgen kommer det vara fullt upp nästan hela vägen ut, vilken jag gillar när det är. Jag verkligen hatar när jag inte har något att göra. Jag vill göra saker hela tiden.
Men nu som sagt så kommer det hända några saker, och allt är relaterat till min födelsedag :') Jag kan skriva lite kortfattat vad som händer i helgen, för jag lär inte ska hinna skriva något förrän nästa vecka.

Idag (fredag):
Vid middagstid ska jag dra till pappa och äta middag där. Senare på kvällen kommer det släktingar som ska fira mig och pappa eftersom vi slagit ihop våra födelsedagsfiranden. Jag vet inte hur länge jag ska vara där så jag har ingenting bestämt senare på kvällen. Men jag förmodar att jag stannar där ett tag eftersom Siss jobbar till klockan 20.00 (Självklart vill man träffa henne)

Lördag:
Då kommer allt gå ut på att fixa till middagen som jag ska ha senare på kvällen. Jag ska köpa maten, fixa drickan, göra drinkar och laga maten. Som tur är så ska Sandra och Angelika hjälpa mig med att mixa iordning drinkarna och maten :') Ja, så det kommer ju hålla på hela kvällen.

Söndag:
Då fyller jag äntligen 18 år! Jag blir en vuxen kvinna helt enkelt. Haha, "vuxen kvinna" låter ganska.. Åldrigt eller vad man ska kalla det. Men då ska jag i alla fall fira det här hemma hos mami, men det blir antagligen på kvällen för jag tror att Casper ska ha match på dagen.

Ja, men det var nog allt som jag kan skriva nu!
Ha en bra kväll, och helg för den delen! CIAO!

Inga kommentarer: