tisdag 23 september 2008

Tisdag 23 september

Herregud vad tiden går fort! Det är redan tisdag, vilket betyder att det har gått tre dagar sedan jag skrev sist. Det har hänt pretty much dessa dagar, men jag orkar inte skriva så detaljerat så ni får bara en snabb uppdatering.

Lördag:
På dagen åkte jag och mami på stan en snabbis.
Jag köpte hårspray, wax och en kjol :)
Efter det fixade jag till mig och sedan drog jag och Malin till Sofia, där även Madde var. Kvällen och natten spenderade vi i Sofias lägenhet. Grymt kul var det!


Söndag:

Kom hem från Sofia runt 12.30, slängde in väskan och drog till Malin.
Malin bytte om till sin söta lolitaklänning och sedan gick vi till sidsjön så jag kunde ta mina foton till fotouppgiften som vi har. Efter det drog jag hem och käkade. Efter maten var jag med Malin, Sandra och Fredrik. Drack té hos Malin och såg på Silent Hill.


Måndag:

Skolan är inte värd att nämnas. Inget speciellt hände.
Efter skolan träffade jag Angelika, Malin och Fredrik ett tag :) Sen fick ag mina filmer som jag beställt från cdon.com! Blev asglad :*
Jaja, sen hände det inte så mycket mer vad jag kan komma på.

Idag:
Sitter just nu på grafisk och ännu en gång sitter jag med världens tråkigaste uppgift- kunskapsbilden. Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer, ska i alla fall kanske vara med Angelika senare ikväll :)

Avslutningsvis kan jag ju tala om att jag planerar på att lägga in lite bilder sen i söndags då jag och Malin fotade, senare ikväll :)

Inga kommentarer: