tisdag 16 september 2008

Ny blogg?

Schennare schennare!
Då är det slut på den här dagen snart. Om en halvtimme börjar en ny dag, tekniskt sätt.
Idag efter maten har jag varit med Angelika, Malin och Fredrik :)
Först var vi ute vid gungorna och frös ihjäl, och sedan drog vi in till Malin och drack té. Finns inget bättre än att komma in från den kalla kylan, sätta sig ner med en gosig filt i soffan med en varm kopp té. Jag skulle kunna leva på att bara dricka té. Eller näe, det godaste är ändå iskall mjölk.

I alla fall så försöker jag byta min blogg till en annan, till blogg.se, eftersom jag tycker blogspot är hur stupid som helst. De flesta förstår inte ens hur de ska kunna kommentera mina inlägg, och ska jag vara ärlig så vet jag inte själv det.
Sedan kan man heller inte se hur många det är som läser bloggen.
Det skulle jag gärna vilja veta, ye knuw.

Så ja, får jag bara till layouten på den andra bloggen så kommer jag hoppa över till den! Men jag kommer skriva här så länge, och kommer skriva då jag kommer börja med den andra. Det är ingen mening att jag skriver namnet redan nu, för nu ser den bara förjävlig ut. Men som sagt så återkommer jag om den nya bloggen när den är aktuell! :) Nej nu ska jag börja göra mig klar för sängen, även om jag inte är trött. Förhoppningsvis så hittar man 2 and a ½ men på någon kanal senare ikväll.

Ha det bra!

Inga kommentarer: