måndag 15 september 2008

Äntligen internet!

Nu har jag fixat internet på min bärbara dator, så nu lär jag ska kunna hålla bloggen uppe bättre!


Efter skolan gick jag i alla fall hem, älskar att gå hem :') Det är exakt lagom längd på avståndet mellan skolan och hemmet, enligt mig. Fast jag kunde dock inte hålla mig att svänga in på okq8 och köpa trocadero och en chokladbit. Köpte även en Frida-tidning eftersom det var slut på OKEJ- tidningen.


När jag kom hem blev det till att käka på en gång, och öppna paketet som jag fick av Calle. Jag fick två jättefina martiniglas. TACK! <3>
Så här jag jag suttit i flera timmar i sträck, i hopp om att Semlan ska få bilderna en i lördags. Men det verkar inte som om bilderna är på våran sida, för det går hur segt som helst.


Imorgon ska jag upp 06.45 eftersom jag ska iväg till skolan 08.00 Jag hatar verkligen tidiga morgnar, finns inget värre. Men som tur är så slutar jag 12.20 så det ska nog gå ann att hålla sig vaken under de få timmarna som jag är där. Efter skolan ska jag förhoppningsvis vara med Malin och Angelika, om de nu kommer orka. I hope so, för annars kommer jag sitta likadant som idag, framför datorn timme in och timme in. Jaja, den som lever får se helt enkelt! :)


Nej nu avslutar jag dagens inlägg med en bild sen i lördags!

Sandra, Angelika, Malin, Semlan, jag och Anna.
Tack för en underbar kväll! <3


Inga kommentarer: