måndag 8 september 2008

Måndag 8 september

Mina kära små läsare!
Förlåt att jag inte skrivit på ett jäkligt bra tag, men jag har faktiskt liten bortförklaring.

Ni som läst på min bdb kunde läsa att dataskärmen hemma slutade fungera mellan onsdagen och lördagen. Men jag lyckades fixa till den! Ja, och då hann jag inte skriva av nån konstig anledning..

Jaja.. Jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt. Just nu sitter jag och har grafisk lektion, eller ja, just nu har vi en liten rast. Vi ska göra en så kallad "kunskapsbild" om tryckprocessen, och jag hittar knappt en bra förklaring till hur det går till. Jag har i alla fall hittat en bild, men vi ska göra ett fyra-steg. Jaja, det löser sig väl får man hoppas! :)

Efter skolan ska jag på stan ett tag med Angelika :) Vi ska leta en present till min pappa som fyller år imorgon. Sen på kvällen ska vi väl hitta på något annat :) Får se vad som händer och fötter! Jaja, nu börjar lektionen igen.

CIAO!

Inga kommentarer: