måndag 15 september 2008

Lite helg

Jag känner att det blivit som en tradition att mina blogginlägg kommer upp då jag har grafisk. I wonder why? Kanske för att jag blir trött på uppgiften som vi har just nu, som vägrar bli så som jag vill. Det ser ut som om en femåring har gjort kittet, och då menar jag det på fullaste allvar.

I helgen var det partaj med go' tjejerna :*
Jag orkar tyvärr inte berätta så detaljrikt just nu. Jag tror till och med att jag bara ska berätta ochv annat på bdb, eftersom jag kommer lägga upp bilderna där.
Igår kom jag hem runt 15.30, jag och Anna sov över hos Sandra, och fick plocka bort allt som låg i de fullproppade påsarna jag hade när jag kom hem. Det var allt från kudde, hårspray och teckningar. Runt 18.00 blev jag i alla fall klar med både mig och grejerna så jag kopplade av lite framför datorn. Då jag precis var påväg att uppdatera bdb och skicka bilderna från i lördags till alla så kom mami, Conny och Casper hem. Jag fick helt enkelt stänga av datorn och avbryta allt. I alla fall så slängde jag i mig mat och strax därpå kom mormor&morfar för att fira mig :)

Jag fick internet! Yeey, liksom. Så nu kommer jag få sitta hur mycket jag vill, när jag vill.
Sen fick jag pengar och andra småsaker. Dock var jag inget roligt sällskap då jag var skittrött sen dagen därpå, så jag gick och la mig redan klockan 22.00
Dock så blev jag väckt tusen gånger. Först kom mami in och började böka med nånting, sen runt 23.30 fick jag sms av Madde.

Så här sitter jag nu, på grafisk och är fortfarande svintrött.
Som tur är så slutar grafisk 10.55 så det är inte så lång tid kvar. Sen har jag lunch, nudlar ftw <3
Och sen har jag foto :* Jaja, det var väl allt just nu! CIAO!

Inga kommentarer: