onsdag 3 september 2008

Onsdag 3 september

Sitter här på fotolektionen och har nyss skickat in mina abstrakta bilder till Olle.
Jag är nöjd med EN av fem bilduppgifterna vi fick. Tror vi ska testa skriva ut dom alldeles strax, så jag får hålla tummarna att dom blir bra ^^.

Om en timme är det lunch, men jag tror att vi kommer få sluta 12.10 istället eftersom Olle är snäll :* Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag ville bara trycka in ett inlägg eftersom jag inte skrivit på ett tag. Efter lunchen har vi svenska och sedan slutar vi 14.35

Ikväll ska jag kanske vara med Sandra, det beror på hur seg hon är efter träningen. Så det återstår att se, men jag hoppas att det blir av i alla fall. Annars har jag inte så mycket att tillägga..

Ja, som avslutning av detta inlägg får ni se lite av bilderna som jag fotat på förra fotolektionen :) Dock så är det sepeformat som jag inte orkar fixa till. Jag kommer lägga ut dom på bdb så ni ser bättre. Have a nice day!


Inga kommentarer: