tisdag 26 augusti 2008

Helgen töjp

Ja, då ska jag väl försöka göra en uppdatering av helgen. Jag har för mig att jag redan skrivit om fredagen..? Äh, jag drar fredagen lite kort också :)

Fredag: Jag kommer bara ihåg att jag var med Angelika och Malin då. Men vad gjorde vi.. Jo! Vi var ute och gungade först och babblade om allt möjligt, sedan drog vi hem till Malin och såg på en anime som jag inte kommer ihåg vad den heter. Nu känner jag att jag skrivit det här förut o_O Jag måste kolla x'D...... Näe, jag hade bara skrivit vad jag hade planerat för helgen. Men ah, det var typ det som hände på fredagen iaf.

Lördag: Först åkte jag ut till Birsta City med mami. Där hittade jag en kofta som var på världens rea på Carlings, så jag köpte den trots min dålig ekonomi. Sen köpte jag även hårfärg. Sen så ringde Sandra mig när vi precis suttit oss i bilen och ville ha med mig till stan. Så mami var snäll att skjutsa hem mig lite fort och ja, då gick jag på stan med Sandra. Hon köpte ett par klackskor. Faktiskt riktigt snygga! Efter det gick vi på jakt efter en milkshake. Donken i stan hade det inte, så vi gick bort till Max, och där hade dom. Vi delade på en mellanmilkshake och den var skitgod :* Jaja, sen gick vi hem till mig där vi packade handduk och andra grejs till kvällen. Sen drog jag till pappa och käkade.

Efter jag var och käkade så drog jag, Malin och Arre till Sandra där vi bastade och myste. Ja, sen började Sandra och Arre dansa i bastun och sen ryktes jag och Malin in när Y.M.C.A började spela. Mja, sen så gick vi ut och träffade Sandy & co. Funnifunni. Fast precis då vi kom ut från dörren blev jag skitkissis så jag tjatade om det hela tiden typ -.-' Sedan drog vi in igen och.. Jag kommer inte ihåg så mycket mer än att det blev sanning elr konka x'D Jag dansade för första gången (y) Oooch.. åt en plastblomma o_O HAHAH, sen gick Sandras stol sönder :'D Gawd vad jag garvade.. Vad jag kommer ihåg iaf :b Så vi hamnade i bastun igen, fast utan värme, och där fortsatte frågorna och blablabla.. Orkar inte skriva allt i detalj. Sen iaf så sov jag över hos Sandra. Somnade runt 8, i alla fall jag, och vaknade halv 11 av att jag fick ett sms av Angelica, då jag kom på att jag hade glömt bort att jag skulle träffa henne. Jaja, men vi flyttade träffen till måndagen.

Söndag: Då kom jag hem runt 13.00 från Sandra. Jag duschade och sedan gick jag och vilade i sängen till 19.00 Ja, det var bara slapp den dagen.

Måndag: Gick på stan med Angelica. Vi fikade och babblade som allt möjligt. Träffade Sandra och Arre på stan också :) Sen drog jag till pappa och käkade middag. Sen var jag kvar där ganska länge.

Tisdag: Ja, idag var det första skoldagen. Vi var där en timme ungefär för att få schema och annat. Skönt schema fick man :) Sedan drog jag, Angelika och Malin på stan. Fast det här har jag ju berättat på bdb så det vet ju alla vad som hände x'D Jaja, det var nog allt för idag. CIAO!

Inga kommentarer: