fredag 22 augusti 2008

Fredag 22 augusti

Igårkväll: Jag drog till Sandra runt halv 9 och nästan direkt när jag hade kommit så kom Arre :). Vi gjorde inte så mycket, zappade mellan alla kanalerna och fastnade för "Ghost whisperer" vilket var ganska spännande. Har sett det en-två gånger förut och har tyckt att det varit bra, men jag har alltid glömt bort dag och tid när det visats. Efter det så blev det mer zappning mellan kanalerna och vi hamnade på 5an där filmen "10 orsaker att hata dig" hade börjat. Så vi satt och kollade på den medan vi drack saft och käkade vindruvor. Mysigt mysigt.
Förövrigt så fick jag ett vykort från Hilwe som är i Kreta! :'D Tack sweetie <3

Idag: Idag har absolut ingenting hänt. Lyssnat på musik, blivit irriterad på Caspers kompis som ringde seriöst 20 ggr under 5 minuter, skrivit upp lite låtar att ladda ner och.. Inte så mycket mer vad jag kan komma på. Men alldeles strax ska jag dra iväg till Malin där Malin (no shit) och Angelika är :). Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, dom ville se nån anime om jag inte missminner mig. Men jag hoppas vi kan hitta på något annat också. Jaja, det återstår att se helt enkelt! :)

Imorgon: Då ska jag förhoppningsvis färga om mitt hår! :) Finally säger jag bara! Jag har inte orkat nu i sommar och jag har velat så mycket om hur jag ska färga det så det har helt enkelt inte blivit av förrän nu. Som vanligt ska jag färga det mörkbrunt, sen ska jag nog försöka klämma dit lite ljusa slingor nån annan dag. Ska nog göra det hos frissan så det blir bra. Sedan ska jag iväg till pappa och käka middag :) Sen på kvällen vet jag inte vad som händer. Möjligtvis myskväll hos pappa med honom och Cissi. Vi hade ju planerat att ha ett "Freddy Krueger-maraton" så det kanske blir av imorgon. Annars kanske jag har myskväll med mamma och Casper. Eller det tredje alternativet är att göra något med kompis/ar. Vi får helt enkelt se vad som händer :)

Det var nog allt för idag. Idag blev det ett tråkigt inlägg, men jag kom inte på något bättre att skriva om.

Inga kommentarer: